اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

فرشید باقری برای دربی بخشیده می‌شود، دانشگر نه!

  • کد خبر: ۳۹۳۳۷
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
فرشید باقری برای دربی بخشیده می‌شود، دانشگر نه!
به نظر می رسد فرهاد مجیدی تصمیم گرفته برای دربی از فرشید باقری استفاده کند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، درحالی که با اخراج‌های اخیر برخی بازیکنان استقلال فضای باشگاه استقلال تا حد زیادی تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته، اما از باشگاه استقلال خبر می‌رسد اخراج فرشید باقری از تمرینات استقلال کوتاه‌تر از زمانی است که برای دانشگر در نظر گرفته شده است.
 
به احتمال زیاد فرشید باقری بعد از بازی با شاهین شهرداری بوشهر به تمرینات استقلال باز می‌گردد و اجازه حضور در دربی را هم خواهد داشت، اما محمد دانشگر وضعیتی کاملا پیچیده دارد وبا توجه به اینکه برخورد تندی هم از سوی فرهاد مجیدی با این بازیکن شده خیلی بعید است تا آخر فصل دیگر برای استقلال به میدان برود.
 
به این ترتیب دانشگر را باید تا پایان بازی‌های استقلال در فصل جاری دور از ترکیب دانست، اما فرشید باقری بعد از بازی با شاهین شهرداری به تمرینات باز می‌گردد. حتی ممکن است باقری را اواخر همین هفته با پادرمیانی سعید رمضانی در تمرین استقلال مشاهده کنیم.
 
دانشگر و باقری بعد از تساوی خانگی مقابل پیکان مورد غضب کادرفنی استقلال قرار گرفتند و از حضور در تمرینات منع شدند. البته دانشگر صراحتا اعلام کرده دیگر در استقلال حضور نخواهد داشت، اما باقری به دلیل جروبحثی که با مصطفوی یکی از دستیاران مجیدی داشته از حضور در تمرینات منع شده است.
 
گفته می‌شود مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند مبالغی را هم به عنوان جریمه از حساب این بازیکنان کسر کنند، اما شاید آن واکنشی که مجیدی به مدافع استقلال داشته و به نوعی از طریق رسانه‌ها این بازیکن را از حضور در تمرینات منع و اخراج کرده دست این بازیکن را باز بگذارد تا حتی به لحاظ قانونی در مقابل استقلال مدعی شود و تمام حق وحقوقش را هم از این باشگاه دریافت کند.
 
به هرحال هر دو بازیکن اکنون در موضع سکوت قراردارند و باشگاه استقلال هم ترجیح می‌دهد پیرامون این ماجرا فعلا آرام پیش برود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->